Marketing Internetowy

Marketing internetowy

Osiągnij Swoje Cele w Internecie

Młoda Studentka
Serce malowane
#przedsiebiorstwa
Sportowe kobieta
Google Adwords

Reklamuj się w wyszukiwarce

Reklamy w wyszukiwarce Google pojawiają się, gdy użytkownicy szukają produktów i usług, które oferujesz. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę, by wejść na Twoją stronę lub zadzwoni do Twojej firmy.
Copy of catalogue ENG-kopia.png
Masz fundację/ stowarzyszenie? 
Zapoznaj się programem Google Ad Grant 
(grant na reklamę dla NGO)
Copy of catalogue ENG-kopia 3_edited.png
Facebook Ads
(messanger, Instagram)
Z Facebooka korzysta każdego meisiąca ponad 2 mld osób. Niezależnie od grupy docelowej, jakiej poszukujesz, na pewno znajdziesz ich właśnie tu.

Reklamuj się na Facebooku

Copy of catalogue ENG-kopia 4.png
uwodzicielski Ugryzienie
Google AdSense
(reklama graficzna)
Do utworzenia reklamy możesz wykorzystać treści multimedialne, a także niestandardowe układy, elementy interaktywne czy animacje.
Reklamy w sieci reklamowej Google Ads wyświetlają się w ponad dwóch milionach stron internetowych i 650 000 aplikacji – mogą więc być dokładnie tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.
Reklama na Stronach Partnerskich
Copy of catalogue ENG-kopia 3.png
Video Marketing
Reklamy wideo wyświetlają się tylko użytkownikom, na których Ci zależy, a płacisz tylko wtedy, gdy rzeczywiście je obejrzą. Innymi słowy: nie płacisz za reklamowanie się osobom, które nie są zainteresowane Twoją ofertą.
Reklama Video
Copy of catalogue ENG-kopia.png
GEZi5wDe-08ZLREGAAAAAABbyxxDbj0JAAAC.gif
jjjjj.gif
CourageousSnivelingAntbear-size_restrict
Zarządzanie Mediami Społecznościowymi
Przy wybieraniu platformy społecznościowej do określonej kampanii reklamowej trzeba sobie przede wszystkim zadać pytanie, na której z nich jest największa szansa na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Kluczowy jest także przekrój użytkowników danego serwisu, który powinien pokrywać się w dużej mierze z zaplanowanym targetem działań.
Nie masz pomysłu na prowadzenie swojego fanpage'a? 
Zapoznaj się z Webup! Calendar
Copy of catalogue ENG-kopia.png
IdioticCornyAyeaye-small.gif
E-mail Marketing
Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy bądź organizacji, sprzedaż. Najpopularniejszymi narzędziami e-mail marketingu są: newsletter firmowy, biuletyn wewnętrzny, dzienniki elektroniczne, reklamy w wiadomościach e-mail

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.