Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację

Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów się na rozmowę
Oferta dla Kancelarii
Jak powszechnie wiadomo, reklama kancelarii prawnych jest poddana wielu rygorom i zakazom, które musimy mieć na uwadze podczas tworzenia strategii.
Najczęstszą formą promocji jest rozwój bloga eksperckiego wspartego dodatkowo kampanią Google Ads oraz obecnością w mediach społecznościowych. W Webup! na codzień wspieramy klientów w tego typu działaniach i choć wiemy, że mogą one być efektywne, nie są wystarczające aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się przygotować ofertę dla kancelarii, łącząc doświadczenie w obsłudze tego typu klientów z praktykami stosowanymi w kampaniach e-commerce, wizerunkowych, czy nawet NGO.
Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się jak:
-
otrzymać dofinansowanie na reklamę tekstową w wyszukiwarce Google na kwotę 40 tyś zł miesięcznie,
-
zwiększyć konwersje strony internetowej/bloga kancelarii dzięki zastosowaniu narzędzia marketing automation, segmentacji użytkowników, powiadomień push, czy chatbota,
-
zwiększyć retencje klientów i rozpoznawalność kancelarii poprzez kampanie retargetujące użytkowników odwiedzających stronę,
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz umawiania konsultacji.
Umów darmową konsultację
jak wygląda współpraca?
W Webup! podchodzimy do kwestii kampanii marketingowych całościowo. Zaczynamy naszą współpracę od przygotowania strategii promocji w oparciu o usługi i produkty oferowane przez Kancelarię, segmentację grupy docelowej oraz strukturę strony internetowej.
Nasza strategia skupia się na trzech aspektach promocji i komunikacji, tj.: budowaniu wartościowego ruchu na stronie internetowej, optymalizacją konwersji (pozyskanie adresu e-mail klienta, zwiększenie sprzedaży) oraz zwiększeniem zasięgów i rozpoznawalności marki Kancelarii.
Spójrzmy jak to wygląda w praktyce:
-
Tworzymy reklamę tekstową z wykorzystaniem otrzymanego dofinansowania, wyświetlaną pod hasłami powiązanymi z ofertą Kancelarii, generując tym samym wartościowy ruch na stronie internetowej oraz blogu eksperckim.
-
Zbieramy grupę użytkowników odwiedzających strony docelowe naszych kampanii dzięki zastosowaniu powiadomień web push lub chatbota wysyłającego powiadomienia spersonalizowane do przeglądanej przez użytkownika treści, np. sugerując odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zapraszając do subskrypcji newslettera.
-
Monitorujemy zachowanie użytkowników w naszej bazie (pobyt na stronie, zainteresowanie konkretną treścią, reakcja na powiadomienia push/maile), tworząc profil 360°.
-
Personalizujemy komunikaty (reklamy display w sieci reklamowej Google oraz na mediach społecznościowych, web pushe, wiadomości e-mail) do użytkowników w oparciu o segmentację. Dzięki zastosowaniu kilku kanałów komunikacji budujemy autentyczność i zaufanie do marki Kancelarii.
W efekcie budujemy większe zaangażowanie wśród grupy docelowej, co bezpośrednio przekłada się na realizacje celów sprzedażowych klienta.
ile to kosztuje?
Przygotowując ofertę obsługi marketingowej kancelarii, staraliśmy się pokazać zestaw narzędzi, które w połączeniu stanowią efektywną strategię promocji Państwa usług i produktów. Ostateczne koszty tego typu promocji zależą od wielu czynników, przede wszystkim od wybranych narzędzi, oczekiwań klienta oraz organicznych zasięgów osiąganych przez Państwa stronę internetową.
Zapraszamy do umawiania konsultacji w celu określenia tych czynników oraz omówienia możliwości współpracy.