Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów się na rozmowę
marketing automation
Marketing automation to software automatyzujący Twój marketing, który jest wykorzystywany aby móc w efektywny sposób docierać do nowych klientów.
Najważniejszym celem marketingowym jest generowanie potencjalnych klientów. Aby to osiągnąć musisz na stronie wygenerować ruch, upewnić się, że ruch na stronie przyniesie potencjalnych klientów (wzbudzi zainteresowanie) i co najważniejsze, to zainteresowanie przekształcić w klientów.
Marketing automation skupia się na tym ostatnim - pomaga Ci w zautomatyzowany sposób zwiększyć konwersję, nie tracąc przy tym autentyczności Twojej marki w internecie.
Jako Webup! pomagamy w implementacji narzędzi Marketing Automation w Twojej firmie, od ułożenia strategii pozyskania klienta w internecie, po wdrożenie, administracje i stały monitoring.
dowiedz się jak wygenerować na stronie ruch i tworzyć treść budzącą zainteresowanie Twoją ofertą
REALNE WYNIKI
w dni a nie miesiące
PARTNER
któremu może zaufać
AI CUSTOMER
data platform
& marketing automation
-
25% przychodów dzięki automatyzacji
-
70% większa retencja klientów
-
6x mniejsza liczba porzuconych koszyków
-
o 223% wyższy CTR i o 150% wyższa konwersja strony
-
Oszczędność czasu i pieniędzy
-
Całościowe podejście do klienta
-
Dedykowany opiekun
-
Ponad 2000 współpracujących klientów
-
Identyfikacja i monitoring kontaktów na stronie
-
Widok klienta 360° i pogłębiona segmentacja
-
Narzędzia do personalizacji AI & Workflow
-
Email, Mobile, Strona WWW, Web Push, Live Chat, Social Media i więcej
jak to wykorzystać?
Większość osób zajmujących się marketingiem wysyła ten sam mail do całej swojej grupy mailingowej licząc na to, że ktoś się zainteresuję ofertą i przyniesie im sprzedaż. Czy to działa? Ciężko powiedzieć.
Z naszej perspektywy nie brzmi to jak efektywna strategia marketingowa. Spójrzmy jak mogłoby to wyglądać dzięki marketing automation:
-
Dzięki monitoringowi użytkowników na stronie oraz widokowi klienta 360° przesyłamy zaproszenie do obejrzenia filmu o Twojej nowej ofercie
-
Każdemu kto zobaczył przynajmniej 30% filmu przesyłasz podziękowanie z zaproszeniem do zadania pytań do oferty jeśli się takie pojawiły
-
Przez następne kilka dni monitorujesz ruch na stronie identyfikując te osoby, wyświetlając im tym samym reklamy/informacje na stronie zachęcające do poznania planu cenowego lub procesu wdrażania danej usługi.
-
W efekcie wiesz, kto z użytkowników jest zainteresowany Twoją ofertą, informując o tym dział sprzedaży aby mógł się skontaktować z każdym z potencjalnych klientów indywidualnie
Postawmy się na chwilę w roli kupującego, czy wolimy dostawać ofertę niedostosowaną do naszych zainteresowań? Czy chcielibyśmy, aby firma kontaktowała się z nami tylko w sprawie produktów/usług, którymi faktycznie jesteśmy zainteresowani? To wydaje się bardziej spersonalizowane. Szyte na miarę mając na uwadze Ciebie i sposób w jakim wchodzisz w interakcje z firmą. Sprawa, że jesteś bardziej skory zaufać firmie. Bardziej skory do dokonania zakupu.
To właśnie fundament marketing automation. Dzięki niemu masz możliwość personalizacji swojego przekazu dostosowując go do zachowania potencjalnych klientów. Dajesz im informacje, których potrzebują, w momencie w którym potrzebują ich najbardziej. Ułatwiasz im dokonania zakupu.