• Black LinkedIn Icon

Milano

+48 502 686 855

©2019 by www.web-up.pl. Proudly created with Wix.com

Marketing Internetowy

Marketing internetowy

Osiągnij Swoje Cele w Internecie

Młoda Studentka
Serce malowane
#przedsiebiorstwa
Google Adwords

Reklamuj się w wyszukiwarce

Reklamy w wyszukiwarce Google pojawiają się, gdy użytkownicy szukają produktów i usług, które oferujesz. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę, by wejść na Twoją stronę lub zadzwoni do Twojej firmy.
Masz fundację/ stowarzyszenie? 
Zapoznaj się programem Google Ad Grant 
(grant na reklamę dla NGO)
Facebook Ads
(messanger, Instagram)
Z Facebooka korzysta każdego meisiąca ponad 2 mld osób. Niezależnie od grupy docelowej, jakiej poszukujesz, na pewno znajdziesz ich właśnie tu.

Reklamuj się na Facebooku

Google AdSense
(reklama graficzna)
Do utworzenia reklamy możesz wykorzystać treści multimedialne, a także niestandardowe układy, elementy interaktywne czy animacje.
Reklamy w sieci reklamowej Google Ads wyświetlają się w ponad dwóch milionach stron internetowych i 650 000 aplikacji – mogą więc być dokładnie tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.
Reklama na Stronach Partnerskich
Video Marketing
Reklamy wideo wyświetlają się tylko użytkownikom, na których Ci zależy, a płacisz tylko wtedy, gdy rzeczywiście je obejrzą. Innymi słowy: nie płacisz za reklamowanie się osobom, które nie są zainteresowane Twoją ofertą.
Reklama Video
Zarządzanie Mediami Społecznościowymi
Przy wybieraniu platformy społecznościowej do określonej kampanii reklamowej trzeba sobie przede wszystkim zadać pytanie, na której z nich jest największa szansa na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Kluczowy jest także przekrój użytkowników danego serwisu, który powinien pokrywać się w dużej mierze z zaplanowanym targetem działań.
Nie masz pomysłu na prowadzenie swojego fanpage'a? 
Zapoznaj się z Webup! Calendar
E-mail Marketing
Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy bądź organizacji, sprzedaż. Najpopularniejszymi narzędziami e-mail marketingu są: newsletter firmowy, biuletyn wewnętrzny, dzienniki elektroniczne, reklamy w wiadomościach e-mail