top of page

GOOGLE AD GRANTS

CO TO JEST GOOGLE AD GRANTS?

W ramach programu, organizacja non-profit otrzymuje 10 000 dolarów miesięcznie w formie budżetu reklamowego przez czas nieokreślony, który może przeznaczyć na reklamę tekstową Google Ads.

Korzystasz z Google Ad Grants? 

JAKIE SĄ KORZYŚCI PROGRAMU?

Budżet 40 tys. zł miesięcznie znacznie zwiększy ruch na stronie organizacji, pomoże pozyskać sponsorów, pozwoli na dotarcie do grupy docelowej.

Możesz: promować inicjatywy, pomagać podopiecznym, rekrutować wolontariuszy lub promować działalność gospodarczą NGO. 

POLITYKA GOOGLE AD GRANTS

W ramach programu obowiązują zasady, aby konto mogło maksymalizować wyniki uniknąć zablokowania. 

 

Google nie informuje o błędach i

nie ostrzega przed zablokowaniem.

 

Dzięki Kursowi Google Ad Grants, PING (cykliczne audyty konta) lub PING + Assistant (cykliczne audyty konta z automatyczną optymalizacją) masz pewność przestrzegania Polityki Google Ad Grants.

Przykład kampanii Google Ad Grants (Google dla non-profit)
1.png
2.png
3.png
5.png

O WEBUP!

2000+

Społeczność ponad 2000 organizacji non profit

8 lat

8 lat doświadczenia w marketingu NGO

Google Partner 

Status Google Partner dla Webup!

Nasz zespół posiada status Google Partner

2 fundacje

2 organizacje prowadzone  wewnętrznie

OFERTA

Najpopularniejsze

Akademia PRO

 999 zł brutto/rok

Dla organizacji, które chcą we własnym zakresie realizować kampanie

bezpłatny zwrot w ciągu 7 dni

Zawiera:

6.png

Kursy online (m.in. Google Ad Grants)

5.png

Pakiet Fundraisera

3.png

Cykliczny audyt konta (co 90 dni)

4.png

Społeczność +2000 organizacji

Dodatkowo:

1000 zł

8.png

Aplikacja do Google Ad Grants

100% gwarancji na otrzymanie grantu

1000 zł

9.png

Jednorazowa konfiguracja konta i kampanii reklamowych

  • audyt strony www

  • weryfikacja reklamodawcy

  • konfiguracja śledzenia konwersji

  • propozycja i uruchomienie kampanii (do 3 tematów) zgodnych z polityką programu 

200 zł/msc

  • automatyczna optymalizacja kampanii reklamowych

  • cykliczny audyt dot. przestrzegania polityki programu

Akademia BASIC

 499 zł brutto/rok

Dla najmniejszych organizacji, które chcą dołączyć do programu 

bezpłatny zwrot w ciągu 7 dni

Zawiera:

6.png

Mini kurs Google Ad Grants

5.png

Pakiet Fundraisera

3.png

Cykliczny audyt konta (co 90 dni)

4.png

Społeczność +2000 organizacji

Dodatkowo:

1000 zł

8.png

Aplikacja do Google Ad Grants

100% gwarancji na otrzymanie grantu

Pakiet VIP

 1200 zł brutto/msc (min. 3 msc)

 1200 zł brutto opłata wdrożeniowa

Dla organizacji, które chcą mieć pewność wyników realizowanych kampanii

100% gwarancji na otrzymanie grantu

Zawiera:

6.png

Kursy online (m.in. Google Ad Grants)

5.png

Pakiet Fundraisera

3.png

Cykliczny newsletter

4.png

Społeczność +2000 organizacji

8.png

Aplikacja do Google Ad Grants

7.png

Opracowanie strategii promocji

(w tym: audyt strony www)

9.png

Stałe prowadzenie kampanii

11.png

Optymalizacja kampanii

10.png

Raportowanie wyników

12.png

Dedykowany certyfikowany opiekun

Oferta

CASE STUDY

Sprawdź, czy warto wziąć udział i zobacz jak robią to inne organizacje non profit

Case Study

WEBINARY

KURSY ONLINE
4.png

Kurs Google Ad Grants

6.png

Kurs Google Ads dla Nonprofit

2.png

Kurs Canva dla Nonprofit

3.png

Kurs Linkedin dla Nonprofit

5.png

Kurs Facebook Ads dla Nonprofit

Społecznos

PAKIET FUNDRAISERA

Zniżki i bezpłatne technologie dla NGO

Czy wiesz, że dużo dostawców technologii oferuje zniżki dla NGO?

W Pakiecie Fundraisera zebraliśmy listę tych najważniejszych: zbiórki na YouTube, bezpłatna Canna PRO, czy bezpłatne strony www, itp.

Pakiet Fundraisera to stale aktualizowana lista zniżek i najpopularniejszych technologii dla organizcji pozarządowych, takich jak Google dla non-profit (Google dla NGO), bezpłatna canva pro dla NGO, Google Ad Grants, Youtube dla NGO, itd.
5.png

NEWSLETTER

Praktyczne wskazówki marketingowe

W cyklicznym newsletterze, otrzymujesz wskazówki, które pomogą Ci znać się bardziej widocznym w internecie.

 

Będziesz na bieżąco z trendami marketingowymi NGO. Dzięki case study zobaczysz jak robią to najlepsze organizacje.

Zrzut ekranu 2022-06-15 o 16.47.17.png
3.png

SPOŁECZNOŚĆ NGO

Grupa na Facebooku

Największa społeczność osób, które zajmują się marketingiem organizacji pozarządowych w Polsce. 

Na grupie znajdziesz wszyskich specjalistów Webup! i ponad 2000 organizacji pozarządowych.

Zrzut ekranu 2023-02-2 o 22.00.51.png
4.png

 NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Co to jest Google Ad Grants?

Program jest skierowany do organizacji non profit (Fundacji, Stowarzyszeń). W ramach programu, każda kwalifikująca się organizacja ma dostęp do konta ads z odnawialnym miesięcznym budżetem reklamowym w wysokości 10 000 dolarów - możliwość reklamowania bez konieczności posiadania budżetu reklamowego?

 

Uczestnictwo w programie google ad grants jest przyznawane organizacjom non profit jednorazowo na czas nieokreślony.

Jak działa reklama w wyszukiwarce google?

Reklamy w sieci wyszukiwania (google adwords) - promowane w wyszukiwarce google linki do Twojej strony www zawierające nagłówek, opis oraz rozszerzenia wyświetlą się użytkownikom, którzy wyszukiwali frazy dodane do Twojego konta reklamowego. Dzięki temu skutecznie dotrzesz do Twojej grupy docelowej i przekierujesz użytkowników na Twoją stronę.

W przeciwieństwie do procesu pozycjonowania strony (SEO), który może zająć miesiące, efekty reklamy w wynikach wyszukiwania zobaczysz natychmiastowo.

Jak dołączyć do programu?

W programie google ad grants może wziąć udział każda organizacja pozarządowa mająca dobrą opinię. Nie jest wymagane posiadanie statusu OPP.

Podstawowe wymagane dokumenty dla większości organizacji pozarządowych to aktualny statut oraz odpis z KRS. Warunkiem zgłoszenia jest także deklaracja o niestosowaniu dyskryminacji przez organizację.

Proces rejestracji w programie trwa około 2 tygodnie.

 

W momencie akceptacji otrzymujesz zaproszenie do konta google ads z odnawialnym miesięcznym budżetem.

Jakie są wymagania programu?

Do podstawowych wymagań programu google ad grants należy:

  • CTR na poziomie min. 5% na poziomie konta google ads

  • odpowiedni wynik jakości haseł min. 3/10

  • odpowiedni wynik jakości reklam

  • brak pojedynczych haseł

  • brak ogólnych haseł

  • utworzenie śledzenia konwersji na koncie

  • wprowadzanie co najmniej jednej zmiany (w ciągu 90 dni) na koncie reklamowym

  • promowana strona www powinna być uzupełniona merytoryczną treścią

Jeśli konto nie przestrzega wyżej wymienionych zasad, zostanie zablokowane lub zlikwidowane (w zależności od powodu zablokowani) i reklamy przestaną być aktywne.

Czy można odblokować konto google grants?

Zazwyczaj tak, ale jest to proces długotrwały i indywidualny. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat odblokowania konta, umów się z naszym Zespołem na konsultację.

Moje konto reklamowe wydaje bardzo mały budżet. Jak to zmienić?

Jeżeli Twoje konto google wydaje poniżej 500 dolarów miesięcznie i kampania nie skupia się na bardzo niszowej grupie, zazwyczaj jest to sygnał, że kampania jest źle skonfigurowana. Możesz zlecić naszemu zespołowi przygotowanie audytu Twojego konta reklamowego - tutaj.

Jak rozliczany jest program?

Reklama tekstowa (Google Adwords) jest rozliczana w systemie PPC, co oznacza, że w ramach budżetu reklamowego, opłata pobierana jest jedynie w przypadku, kiedy użytkownik kliknie w reklamę i przejdzie na Twoją stronę.

Interpretacja księgowej:

W ramach google ad grants organizacja otrzymuje fakturę na kwotę 0 USD niezależnie od wykorzystanego "budżetu". Wartość wykorzystanego budżetu (określana i rozliczana na podstawie raportów generowanych na koncie reklamowym - ilość kliknięć, koszt kliknięcia) w ramach programu jest rozliczana jako nieodpłatne świadczenie, które otrzymujemy. Przy rozliczeniu korzystamy ze zwolnienia argumentując że służy ona nieodpłatnej działalności Fundacji .

bottom of page