Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację
Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów bezpłatną konsultację

Zapoznaj się z naszą ofertą lub umów się na rozmowę
e-mail marketing
Budowanie bazy odbiorców oraz kontakt przez email/newsletter jest jedną z najczęstszych metod stosowanych w marketingu internetowym. Każdy z nas potrafi wyobrazić sobie co by się stało, gdyby o naszej ofercie usłyszało naraz kilka tysięcy odbiorców. Tym bardziej, gdy mielibyśmy pewność, że dobrana lista odbiorców to osoby potencjalne zainteresowane naszą ofertą!
Niestety, to nie takie proste. Prze e-mail marketingu pojawia się wiele pytań, na które przeciętna firma marketingowa nie zna odpowiedzi, zapewniając swoim klientom tylko narzędzie do wysyłki newslettera:
-
jak budować grupę odbiorców?
-
jak często wysyłać wiadomości?
-
o jakiej porze wysyłać wiadomości?
-
jak segmentować swoich odbiorców?
-
do jakiej strony kierować odbiorców?
-
i tym podobne.
Jako Webup! staramy się zawsze podejść do naszych klientów kompleksowo. Nie tylko staramy się odpowiedzieć na wszystkie powyższe pytania, ale wiemy jak budować efektywny e-mail marketing, który przyniesie naszym klientom założone cele.
REALNE WYNIKI
w dni a nie miesiące
PARTNER
któremu może zaufać
NAJNOWSZE
technologie
-
25% przychodów dzięki automatyzacji
-
70% większa retencja klientów
-
o 223% wyższy CTR i o 150% wyższa konwersja strony
-
Oszczędność czasu i pieniędzy
-
Całościowe podejście do klienta
-
Dedykowany opiekun
-
Ponad 2000 współpracujących klientów
-
Identyfikacja i monitoring kontaktów na stronie
-
Widok klienta 360° i pogłębiona segmentacja
-
Narzędzia do personalizacji AI & Workflow
-
Email, Mobile, Strona WWW, Web Push, Live Chat, Social Media i więcej
Umów darmową konsultację
zobaczy jak współpraca z Webup! może pomóc Ci zwiększyć efektywność Twojego e-mail marketingu.
jak to wykorzystać?
Większość osób zajmujących się marketingiem wysyła ten sam mail do całej swojej grupy mailingowej licząc na to, że ktoś się zainteresuję ofertą i przyniesie im sprzedaż. Czy to działa? Ciężko powiedzieć.
Z naszej perspektywy nie brzmi to jak efektywna strategia marketingowa. Spójrzmy jak mogłoby to wyglądać dzięki narzędziom Webup!:
-
Dzięki kampaniom zasięgowym zwiększamy ruch na Twojej stronie. Wiemy, jak w przyjemny sposób zachęcić użytkowników do wpisania się do grupy newsletterowej - np. poprzez wysyłkę spersonalizowanych wiadomości przez LiveChat widoczny na stronie docelowej przeglądanej przez użytkownika.
-
Dzięki monitoringowi użytkowników na stronie oraz widokowi klienta 360° wiemy, który użytkownik jest zainteresowany jaką treścią
-
Obserwując użytkowników na stronie wiemy także w jakich godzinach jest największe prawdopodobieństwo otwarcia wysyłanych przez nas maili, jak powinien brzmieć ich tytuł. Dodatkowo, znając historię zakupową danego użytkownika możemy przewidzieć z dużą dokładnością kiedy i czego będzie potrzebował.
-
W efekcie cała komunikacja oparta o e-mail marketing staje się zautomatyzowana, a Twoi klienci otrzymują ofertę, którą są zainteresowani w momencie, w którym jej najbardziej potrzebują.
Postawmy się na chwilę w roli kupującego, czy wolimy dostawać ofertę niedostosowaną do naszych zainteresowań? Czy chcielibyśmy, aby firma kontaktowała się z nami tylko w sprawie produktów/usług, którymi faktycznie jesteśmy zainteresowani? To wydaje się bardziej spersonalizowane. Szyte na miarę mając na uwadze Ciebie i sposób w jakim wchodzisz w interakcje z firmą. Sprawa, że jesteś bardziej skory zaufać firmie. Bardziej skory do dokonania zakupu.
To właśnie fundament e-mail marketingu w połączeniu z marketing automation. Dzięki niemu masz możliwość personalizacji swojego przekazu dostosowując go do zachowania potencjalnych klientów. Dajesz im informacje, których potrzebują, w momencie w którym potrzebują ich najbardziej. Ułatwiasz im dokonania zakupu.